piątek, 6 grudnia 2013

Candy-losowanie

Zgodnie z obietnica  dzis losuje   , do kogo poleci   japonski magazyn patchworkowy.Przypominam  zdjecie  losowanego przedmiotu.

 Moja wnusia wylosowala

ulinkap pisze...
Chętnie dołączę do zabawy z możliwością wygrania takiego rarytasu. Ja wciąż zakochana w patchworku, a moja córka ma hopla na punkcie wszystkiego co japońskie. Pozdrawiam serdecznie!

tak wiec gartuluje Ci Ula.Moja wnusia lubi tego typu akcje i chetnie wlacza sie do zabawy,
 Poprosze Ula  o adres  na mojego maila i zycze Ci wielu inspiracji i duzo cierpliwosci bo japonski patchwork  tego wlasnie wymaga.
Pozostalym dziewczynom dziekuje za zabawe  i zapraszam  na nastepna po Nowym Roku.

10 komentarzy:

Maria Wicher pisze...

Ja gratuluję wylosowanej koleżance a tobie gardzo dziękuję za wspaniałą zabawę - no i podziękuj swej wnuczce ze jest taka zmobilizowana do zabaw dorosłych - jak się bawić to się bawić buziaki ślę Marii jeszcze raz dziękuję za udział

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanej, szczęściara!

ulinkap pisze...

Alicjo! ale mnie zaskoczyłaś! bardzo dziękuję za taki wyjątkowy mikołajkowy prezent! to naprawdę bardzo miłe!

nabiegunachArt Sylwia pisze...

Gratuluję :)

Beata pisze...

Dziękuję za zabawę i szczyptę emocji:)
Gratuluję Uli !!

pomieszane-poplątane pisze...

Gratulacje:)

Iventi pisze...

Gratuluję wygranej Uli i cieszę się ,że to do niej szczęście się uśmiechnęło.Pozdrawiam :)

Haft i Patchwork pisze...

Gratuluję:)

Terenia pisze...

Ulka !!! Cieszę się bardzo i gratuluję serdecznie. Niedługo będę mogła podziwiać nowe dzieła uszyte na podstawie wzorów z prezentu Alicji.
Dziękuję Alicjo i pozdrawiam serdecznie !!!



Wanda pisze...

To była bardzo miła zabawa, dziękuję,że mogłam wziąć udział. Gratuluję Uli wygranej.
Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)