niedziela, 30 marca 2014

Nie bylo mnie tu 3 tygodnie...

zasluzylam  sobie na odpoczynek.Cokolwiek by to znaczylo.W miedzyczasie wiosna zeczela sie na dobre.Sloneczko nam  przygrzewa, ptaki spiewaja pieknie, koty leniwie sie przeciagaja, okna pootwierane  .
Zbliza sie Wielkanoc.A ja czytam ksiazki.O roznej tematyce ale wciaz dotyczace Paryza.Paryz to moje marzenie..jeszcze tam nie bylam.
A co czytam?

Dzis dostalam mnostwo kwiatow  od najblizszych.Urodzinowych kwiatow .Musze sie nimi pochwalic.







A poniewaz to okragle urodziny , od 1 kwietnia przechodze na emeryture po 39 latach pracy (W Polsce i w Austrii razem), nalezalo to jakos upamietnic
I to wlasnie moj skromny prezent.Na  pamiatke.

Dla tych wszystkich z Was, ktorzy niebawem wybieraja sie na zaluzona emeryture zycze wielu  pieknych dni  i radosci z mozliwosci cieszenia sie najblizszymi.Tylko oni nam pozostaja.

15 komentarzy:

Ola pisze...

Alu,ja też już wiekowo emerytka ale muszę czekać do pażdziernika bo dołożyli mi parę miesięcy po nowej reformie.Pech
O Paryżu też marzę
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Kwiaty piękności prezent śliczny książki ciekawe bardzo widzę że również masz sentyment do Francji - Alu jeszcze raz ci serdeczne życzenia urodzinowe ślę i baw się dobrze bo twój szczególny dzień się nie skonczył jeszcze buziaki ślę Marii

Mika pisze...

A czytałaś wcześniejsze historię "podróży do miasta świateł?

malowanekrzyżykami pisze...

Alu zasłużyłaś na odpoczynek po tylu latach pracy . Jaszcze raz Wszystkiego Najlepszego życzę z okazji urodzin , życzę też żeby spełniły się marzenia związane z Paryżem. Bliscy obdarowali Ciebie pięknymi kwiatkami . Pozdrawiam serdecznie :) Elżbieta

zalesinka pisze...

Alu kochana wszystkiego co najlepsze w dniu urodzin. Prezent przecudnej urody i kwiatki przepiękne. No i gratulacje z okazji przejścia na emeryturę i zasłużony odpoczynek. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

bozenas pisze...

Alicjo:)wszystkiego najpiękniejszego urodzinowo Ci życzę:))Ja już najszczęśliwsza emerytka na świecie:)))udało mi się iść ze szczególnych warunków w wieku 55 lat:)i to było coś najlepszego co mnie spotkało w ostatnich latach:)))robię co chcę i kiedy chcę:)nie mam nad sobą kierowników,dyrektorów :))a przede wszystkim odzyskałam własną godność:))pozdrawiam cieplutko:)

Magda Juchniewicz pisze...

Alicja, najpiękniejsze życzenia z obu okazji! Życzę Ci przede wszystkim, aby ten " nowy" czas był dla Ciebie szczególny ...no i będziesz miała więcej czasu dla nas :-)))
Kwiaty przecudne, naszyjnik również ( wcale nie taki skromniutki...) uściski!!! ***

Beatrice pisze...

100 lat!!

Barbarossa pisze...

Najpierw Kochana - wszystkiego najlepszego, zdrowia, radości i cieszenia się zasłużoną emeryturą. Piękne kwiaty i prześliczny naszyjnik. Oj, ja jeszcze muszę dobre parę lat popracować... Buziaki!!!

Barbara Bastamb pisze...

Wszystkiego NAJ! Ala...piękne kwiaty...pozdrawiam cieplutko...buziaki...

Emmaja535 pisze...

Alicjo! Ale sie u Ciebie dzieje! Uroczystsc goni uroczystosc! Wszystkiego Naj, Naj, Naj!
Wybierz sie do Francji , do Paryza! Ciekawa jestem Twoich wrazen! Ja bylam! Uczucia mam mieszane, hmm....nie wiem co napisac....Pozdrawiam cieplutko!

http://mystylemyeveryday.blogspot.com/ pisze...

Gratuluję Ci i życzę aby spełniały się dalej wszystkie twoje marzenie i pasje, serdeczne uściski i dalej tak trzymaj dziewczyno:)

eniutek pisze...

Spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe :) Kwiatki prześliczne.
Życzę Ci byś na emeryturze spełniała swoje pasje i marzenia . Może wycieczka do Paryża :) Życzę spełnienia

Przygody z drutami pisze...

Spoznione ale z serca zyczenia urodzinowe, zycze duzo radosci i szczescia kazdego dnia, piekne kwiaty na wszystkich zdjeciach,
zycze tez pogodnej emerytury,wszystkiego najlepszego, ania

Przygody z drutami pisze...

Spoznione ale z serca zyczenia urodzinowe, zycze duzo radosci i szczescia kazdego dnia, piekne kwiaty na wszystkich zdjeciach,
zycze tez pogodnej emerytury,wszystkiego najlepszego, ania