niedziela, 11 maja 2014

Candy gazetkowe...zapraszam

Chcialam sie podzielic z Wami gazetkami robotkowymi.Oglaszam wiec rozdawajke.
Zasady zabawy sa Wam znane:
1.Komentarz pod postem, ze chcecie wziac udzial w zabawie.
2.Info na Waszym blogu o  zabawie (najlepiej w pasku bocznym bloga).
3.Dodanie bloga do obserwowanych (jezeli go tam jeszcze nie ma).
4.Polubic mnie na Faceboku
https://www.facebook.com/pages/Handmade-by-Alice/309669639180986
(jesli sie nie otworzy, skopiowac link )
Jezeli ktos nie prowadzi bloga to obowiazuje punkt 1 i 4
Oto gazetki do  wygrania


 Nastepna

I trzecia


Wszystkie trzy razem
Losowanie odbedzie sie w dniu moich imienin czyli 21 czerwca,Czasu jest  dosc, by podjac decyzje o zabawie ,.jezeli liczba chetnych przekroczy 100  bedzie dodatkowa niespodzianka rowniez gazetkowa.
Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam do zabawy.
Ponadto informuje ze od ponad trzech lat prowadze bloga robotkowego.Jezeli go jeszcze nie znacie..zapraszam tutaj
http://alicja-beautyhome.blogspot.co.at/
byc moze cos Was zainspiruje.
Zycze Wam wspanialego tygodnia.


34 komentarze:

Kraina Alicji pisze...

Pierwsza!!!Oczywiście z największą przyjemnością piszę się na Twoje candy. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

no cuda wystawiłaś ,cuda.zapisuję choć nigdy nigdzie nie wygrywam,ale nie zapisać się to grzech zaniechania ha ha.pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Witaj Alu - znowu candy organizujesz - nie wiem czy mi wypada się znów ustawić po cichutku w kolejce ale takie cudowności pokazujesz - ten ptaszek z kwiatkami a misio to już skradł serduch mej wnusi - wiem to bo ona takie cuda kocha więc stajemy obie tutaj cichutko z zamkniętymi oczkami będziemy myślały intensywnie - może się szczęsliwy misio na poduszke do haftu dla małej Zu uśmiechnie - oj ale się rozpisałam to i przepraszam = buziaki ślę wielkie jak zawsze Marii

barbaratoja pisze...

Świetne gazetki, wystarczyłaby mi ta trzecia ;-)
Oczywiście chcę!

Haft i Patchwork pisze...

Fajne gazetki, nie mam żadnej, a tyle w nich inspiracji.Zapisuję się i pozdrawiam:)

Ewa pisze...

Gazetki z hafcikami bardzo ciekawe…mi podoba się ta druga ,przyłączam się do zabawy:)
Pozdrawiam cieplutko

Barbara Bastamb pisze...

Dawno Cię nie było Ala...pozdrawiam cieplutko, miłego dnia...

Promyk pisze...

Jako hafciarka krzyżykowa nie mogę przejść obojętnie wobec takich gazetek - zapisuję się. Obserwatorem jestem, konta na Facebooku nie mam. Pozdrawiam.

eniutek pisze...

Zapisuję się z wielką przyjemnością :) Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)

Elunia pisze...

Ja podobnie jak Promyk nie mogę obojętnie przejść obok takich gazetek - z wielką przyjemnością zapisuję się.
Obserwuję od dawna, konta na Fb nie mam.
Pozdrawiam serdecznie :))

Edyta pisze...

Uwielbiam te gazetki więc z wielką chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :))

mika pisze...

I ja się zapisuję - koniecznie. Ostatnio częściej dziergam na szydełku, ale te cudowności sprawiają, że zaczynam tęsknić za xxxx

Banerek na http://zapach-dnia.blogspot.com/ , fb niestety nie mam :(

mika pisze...

Nie wiem jak to się stało, ale znikł mój komentarz :( (albo jestem gapa - co pewniejsze). Tak więc jeszcze raz: zgłaszam się na gazetki :) fb nie mam, ale banerek wisi na http://zapach-dnia.blogspot.com/

kreciarobota pisze...

Może tym razem się uda :)
Wspaniałe gazetki, rączki już się wyrywają.
Cieplutko pozdrawiam :)

Barbarossa pisze...

Witaj Alicjo! Muszę koniecznie odwiedzić Twój 2 blog. Chętnie bym wzięła udział w zabawie, ale nie aktywuję fb... Pozdrawiam Cię ciepło!

renataa25 pisze...

Z miłą chęcią się zapiszę, bo prezenty bardzo piękne!

Magiczny Świat Krzyżyków pisze...

Śliczne gazetki,a w nich wzorki z domkami, które tak lubię. Oczywiście dopisuję się do zabawy.

Lineee pisze...

zgłaszam się z haftyline.blogspot.com
na FB Ewelina P.

lapappilon pisze...

hello!
amazing!
I like your works! You are very smart! congrats!
please enter my name...
I post in my sidebar...
facebook : no :-(
lapappilon@gmail.com

Hugs
Eva

kolorowa dziewczyna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kolorowa dziewczyna pisze...

Ustawiam się w kolejce i wypełniam wszystkie warunki po kolei :)
pozdrawiam
http://kolorowe-atelier.blogspot.com

Nimidaris pisze...

Dopisuję się do kolejki :D
Dopisałam się już do obserwatorów
Ale niestety nie wypełnię punktu o facebooku - po prostu nie mam konta i tyle
Czy może tak być?

Zapraszam w moje niepozorne kąciki
Świeżynka w blogowym świecie
Nimidaris

http://nimidaris.blogspot.com/

Mój świat kolorów pisze...

Ja bardzo, bardzo chcę wygrać więc staję w kolejce do tych cudnych gazetek.Baner tuhttp://mojswiatkolorow.blogspot.com/
obserwuję i zostaję na dłużej. Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Ja równieżdopisuję się do kolejki, może uda mi się wygrać piękną gazetkę. Jestem obserwatorem. Pozdrawiam Alu :)

Katarzyna pisze...

Przy takich cudach nie mogę przejść obojętnie :) na fb polubiłam.. lecę wstawiać banerek na bloga
http://krzyzykowe-szalenstwo.blogspot.com/

Unknown pisze...

Zgłaszam się również po te przydatne gazetki:)
Banerek już jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie:)

Małymi Kroczkami pisze...

Pewnie że się zapisuję. Wstyd przyznać ale żadnej tego typu gazetki nie mam w domu. Więc z miłą chęcią bym je przytuliła :)

Andżela pisze...

Witam :) zgłaszam się do Candy. Chętnie powiększe swój zbiór :)

Zapraszam do mnie: www.ulipy.blogspot.com

Ania z Kreatywnej Jacewiczówki pisze...

Ja u Ciebie Alicjo pierwszy raz, jak muszkę zwabiły mnie Twoje kolorowe gazetki i ta magiczna nazwa bloga. Jeśli, więc nie masz nic przeciwko (a mieć jasna sprawa możesz, bo nawet sama nie jestem pewna czy tak wypada przy pierwszej wizycie)to ja także ustawię się w kolejce po nowe czasopisma z wzorkami. Swój banerek znajdziesz na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/
Pozdrawiam cieplutko!

Tesa57 pisze...

bardzo chętnie się zapisuję i zostaję obserwatorem tego bloga, warunki spełniam, banerek u mnie na blogu , gdzie chętnie zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

Tesa57 pisze...

bardzo chętnie sie zapisuję, banerek wstawiam do siebie i zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

witaminka pisze...

Fajne gazetki, uwielbiam takie bo pełnow nich inspiracji. Staję do kolejkii czekam cierpliwie na wyniki

Marille pisze...

Takich gazetek w ogóle nie mam, z tym większą przyjemnością staję w kolejce. Może mi się uda, wzdycham z nadzieją...
I dziękuję za fajną zabawę :)
Pozdrawiam :-)
Marille
z http://marilles-crochet.blogspot.com/

zalesinka pisze...

I ja dołączam do grona chętnych na cudne gazetki :-)
Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka