sobota, 26 lipca 2014

Jak ten czas leci

Juz mamy miesiac wakacji poza soba.Lato w pelni .Cieplo, wrecz goraco.Wiekszosc z Was  jest poza domem.Urlopy , wyjazdy, dzialki ,ogrody, grile,wiejskie domy., las, grzyby.Pieknie to brzmi.Ja w tym roku  nigdzie nie pojechalam .Taki los.
Ale sandalki na lato kupilam.Myslalam z poczatku, ze nie da sie w nich smigac..ale nie..okazaly sie bardzo wygodne.


Z okazji (zapomnialam jakiej ) kupilam  bransoletke iscie krolewska,(,prawdziwe perly, biale zloto brylanciki, ktorych nie umiem obfocic  i rubiny).W calosci reczna robota jubilerska .

A kolczyki tez maja rubiny i mam komplecik .

I moj kotek. /Bianka)Rosnie pieknie ale wychowac sie nie da.Ma swoje sciezki i humory. Spi na desce do prasowania w sasiedztwie zelazka. spija pianke z piwa, wyjada z talerza ,bo to mu najbardziej samkuje,szuka myszy pod moja koldra, drapie, gryzie i wciaz mruczy, bez wzgledu na humor,, Ale koty tak  ponoc maja.


Pozdrawiam Was milo i niebawem  pokaze moje nowe  ciuchowe nabytki.)

11 komentarzy:

Maria Wicher pisze...

Bianka widze jest juz duza kotka - buty swietne nabylas i waz ne ze wygodne - a bizuteria jest bardzo cudowna - zakup rewlacyjny Alu do kompletu powinnas jeszcze sobie sprawic delikatny wisiorek z tej serii - tak mysle wowczas dopelnilo by wszystko calosci - co dodam : tylko i wylacznie uwielbiam reczna robote jubilerow - buziaki sle Marr

Agata Fleszar pisze...

bardzo ładna biżuteria i buciki. KOtek jest sliczniasty, przesyłam mu głaski a tobie pozdrowionka

zalesinka pisze...

Pikęna biżuteria, butki też mi sie bardzo podobają. A Bianka to 100% kotek - robi co chce :-).
Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

Katarzyna pisze...

świetne zakupy :) dziękuję za przesyłkę z candy :)

bozenas pisze...

Bianka piękna:))))to prawdziwy kot,chadza własnymi ścieżkami:))))

Aga J pisze...

ach jakie zakupy,cudne!do pozazdroszczenia.a ja dziękuję ci serdecznie za przesyłkę,oglądam tą gazetkę i mruczę przy niej jak twój kotek.pozdrawiam serdecznie

Emmaja535 pisze...

Alicjo, ja tez nie moge uwierzyc , ze jeszcze chwila i przyjdzie jesien! Oby sloneczna i ciepla, bo taka kocham! Zakupki cudnosci! Pozdrawiam!

Barbarossa pisze...

Witaj Alicjo. Piękne nabytki. Szczególnie biżuteria. Kicia słodka! Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

dan pisze...

In love with your sweet kitten...

Ava Valk pisze...

Wow! Jakie śliczne sandałki!

Krystyna pisze...

Sandałki bardzo przyjemne i nawet wyglądają na wygodne. Kocurek prześliczny. Pozdrawiam serdecznie.
http://balakier-style.pl/