wtorek, 28 lipca 2015

Pamiatki z Chorwacji.

Tak , jak w tytule..pamiatki z Chorwacji.
Moje dzieci byly na urlopie w Chorwacji.Dostaly mi sie od nich drobne upominki  .I w kolorze moim, bo w kolorze lawendy.Kamilka . czyli moja wnusia nazbierala dla mnie muszelek.

Dostalam duza lyzke , ktora sluzy, by na niej mala polozyc w trakcie gotowania, by sie plyta kuchenki nie brudzila.Pomysl i kolor super.

Pasujacy serwetnik.

Magnesik na lodowke(zbieram )

Dwie sciereczki do naczyn tez z motywem lawendy.

Kolejne wieczory spedzam bardzo wakacyjnie .Czytam nastepne ksiazki.

I kazda z osobna.





Dni mamy upalne, wakacje trwaja.Zycze Wam dobrej pogody i dobrych nastrojow.

7 komentarzy:

bozenas pisze...

Moje dziecko z Chorwacji przywiozło mi koszyczek zrobiony z lawendy:)haha i koledzy chcieli ją z nim wysadzić tak dawało lawendą:)))ale ona się zaparła i dojechał:)o dziwo w domu przestał pachnieć:)))
świetne książki:))

Mały biały domek pisze...

Witam Alicjo ...Moje dziecko też było na wakacjach w Chorwacji , dostałam mnóstwo muszelek ..bo uwielbia nurkować . My byliśmy w zeszłym roku i zakochałam sie w tym kraju ..szczerze polecam .Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

Wikera Potyczki pisze...

Prezenty wspaniałe, Kamilka to zawsze pamięta o babci upodobaniach! Super książki czytasz teraz, aż mi się ręce same do nich wyciągają!

Przygody z drutami pisze...

Piekne rzeczy,pamiatki sa bardzo mile i wspominaja cieple, sloneczne dni,pozdrawiam

Edyta Godzic pisze...

Piękne prezenty!
Właśnie wybieram się do Chorwacji i jestem ciekawa co tym razem sobie przywiozę:) Pewnie znowu coś z motywem lawendy:)
Pozdrawiam serdecznie!

Barbara Bastamb pisze...

Jakie piękne pamiątki, dużo prezentów, widzę, że sobie zasłużyłaś Ala!
Ciekawe książki, miłej lektury Ci życzę...pozdrawiam serdecznie...

Anonimowy pisze...

Gdzie w Chorwacji można kupić takie ścierki do kuchni z napisem Croatia i z motywem np. lawendy ?