piątek, 19 czerwca 2015

Dzisiejszego posta zaczynam od tylu..

Ostatnio pokazuje Wam ksiazki , ktore czytam.Zeby nie wyjsc na totalnego mola ksiazkowego post zaczne od tylu czyli od slodyczy.Bo jak czytam ksiazki to wciaz po cos tam siegam reka do patery, na ktorej leza slodycze.A ze ostatnio wszystko wymiotlam (czytaj zjadlam ),wiec dzis pojechalam na Am Graben czyli do pierwszej Dzielnicy Wiednia  po slodycze.

Troche Was pokusze.Czekoladki retro,angielskie,o smaku wisniowym.

Nastepne tez retro rozano-lawendowe.

A tutaj  w metalowym pudelku recznie robione mlekomalty o smaku whisky tez angielskie .

I trufle..najsmaczniejsze na swiecie.Z recznej manufaktury wyrobow czekoladowych.
Made in Italy.

I teraz juz spokojnie moge przejsc do ksiazek.Kolejny stosik.Tytuly mowia same za siebie.

Mysle ,ze  Ksieznej Grace prezentowac Wam nie musze.

Piekna powiesc

Piekna aktorka

I znow Ksiezna Grace.Wspaniala  biografia.

Tak wiec moje wieczory to ksiazki.Dodam tylko, ze moje pozycje ksiazkowe  wyszukuje i kupuje w empic.com.w Polsce.Na dostawe nigdy nie czekam dluzej niz trzy dni.
Zycze Wam udanego weekendu.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ach ty tzw. molu ksiązkowy - zupełnie jak ja - super pozycje wydawnicze pojadasz nie mówiąc już o słodyczach - ale co mnie zaciekawiło jabardziej - to ta puszka - jeny ale superaśna - buziaki ślę - Marii

Wikera Potyczki pisze...

Czekoladkami to mnie rozłożyłaś na łopatki... uwielbiam, a retro to muszą być wyjątkowe smakołyki, a trufle to mogę jeść garściami i nigdy mi dość. Książki super, o fajnych kobietach:))

Barbarossa pisze...

Ciekawe propozycje książkowe.Ja dłuższe czytanie zostawiam na urlop. Teraz mam za dużo pracy papierkowej i przy komputerze.
A słodycze mają piękne opakowania.
Pozdrawiam Cię ciepło i życzę miłego weekendu.

Barbara Bastamb pisze...

Kusisz Ala słodyczami, kusisz...
Ciekawe pozycje o ciekawych kobietach, miłego czytania...pozdrawiam...