niedziela, 3 stycznia 2016

Witam Was w Nowym 2016 Roku

Pol roku prawie minelo.Wszyscy juz dawno o mnie zapomnieli.
Wiele sie w miedzyczasie wydarzylo.Ale to juz nalezy do przeszlosci.
Czas wrocic do codziennosci i cieszyc sie zyciem .
Zima u nas zaczyna sie meldowac,,minusowe temperatury  w nocy i w dzien, cos pruszy , pewnie spadnie snieg.I dlatego wlasnie uzupelnilam  moje zimowe okrycia, odswiezylam troszke szafe.
Nowa bluzka to" Cassani", blady roz i caly dekolt wyszywany perlami.Czarna spodniczke z koronki uszylam sama.



Nastepna nowosc to pikowana kurtka puchowa firmy "Fuchs Schmitt DAUNE" w kolorze ciemnego granatu.Z kapturkiem obszytym naturalnym liskiem farbowanym w kolorze kurtki.

Z granatem najpiekniej komponuje sie blady roz wiec szal dobralam w takim wlasnie kolorze.
Szal jest z alpaki.

Sam szal haftowany jest recznie w motywy kwiatowe.


Ponadto  pasujaca  kolorstycznie granatowa skorzana torebka dopelnila calosci.Pieknie wykonczona w srodku z ogromem przegrodek.Torebka  jest  wloskiej firmy VERA PELLE ( najnowsza jej kolekcja) takze w granatowym kolorze.


Marzen mam wiele i ochoty na nowe ciuszki tez, ale myslac racjonalnie...zaraz bedzie wiosna..!!!!
Duzo radosci w Nowym Roku Wam zycze.)

8 komentarzy:

wikera Potyczki Manualne pisze...

Wcale nie zapomnieliśmy! życzę Ci szczęśliwego nowego 2016 roku!
Piękny jest Twój biały szal, na tle granatu jeszcze piękniejszy:))

Barbara Wójcik pisze...

Pamiętam Alicjo i wszelkiego dobra w 2016 r. Ci życzę!

Kraina Alicji pisze...

Ciuszki świetne ! Dobrze , że wróciłaś do blogowania. :)

Maria Wicher pisze...


W Nowym 2016 Roku życzę ci kochana – dużo zdrówka, pomyślnosci oraz nieustającej weny twórczej – buziaki ślę Marii

Barbarossa pisze...

Wcale nie zapomniałam o Tobie. Sprawdzałam i tęsniłam.
Rozumiem jednak, że czasem robimy sobie przerwę z różnych powodów.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Pozdrawiam ciepło!

Anstahe pisze...

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Daniela pisze...

Pozdrawiam Alicjo!Miło Cię czytać!

Krystyna pisze...

Pięknie szyjesz. Widać, że masz talent. Pozdrawiam Cie serdecznie.
http://balakier-style.pl/