niedziela, 4 sierpnia 2013

..porcelana -moja pasja

..Kilka lat temu dostalam od mojego "angielskiego "ziecia  6  kubeczkow z angielskiej porcelany malowane w botaniczne  ryciny  z moim ulubionym motywem roz -orginalne).Ustawilam w szafce i zapomnialam.
Przypadkowo odkrylam je i musze  je Wam natychmiast pokazac.Na poczatek wszytkie razem





a tu  kazda  oddzielnie

Kiedys  kupilam tace (paterke?)  z fiolkami , na ktorych  punkcie mam kompletnego bzika,  z azurowym brzegiem i tez chce ja Wam pokazac.
Jest dosc duza, bo zmiescila pol kilograma michalkow.(czekoladek polskich)


  Ponadto do mielenia ziolek badz lawendy zdobylam orginalny, francuski, reczny mlynek, recznie malowany i wedlug mnie sliczny.A ze lawendy mam moc, wiec bedzie mielenie.W tym pudeleczku obok sa  czekoladki o smaku jezynowym.Pycha.

I nie moge pominac kubka (orginalny, chinski) do parzenia herbaty

W tym roku moja Lus byla na wczasach w Gmunden am See (Austria).Jest tam muzeum i fabryka
 porcelany ..Dostalam  sliczny souvenir w postaci komplecika  kawowego.Oto on.



To narazie tyle w temacie porcelany.
U nas upaly, wszystko schnie w zastraszajacym tempie.
Cytuje "Drzewa umieraja  stojac"

I na koniec  moj maz i obie synowe(Justyna i Danuta)  .

Zycze Wam wciaz  pieknej pogody i udanych urlopow.


20 komentarzy:

Terenia pisze...

Masz wspaniałą rodzinę Alicjo !!!
Masz również bardzo wspaniałą i bogatą kolekcję porcelany - z przyjemnością podziwiam, to co pokazujesz.
U nas też susza, ale ja i tak upały kocham ( takie ze mnie siwe lipcowe dziecko).
Mogłoby nocami popadać, ale to zbyt piękne byłoby.
Pozdrawiam słonecznie.

Daniela pisze...

Miłą tworzycie rodzinę, zgodna rodzina, to prawdziwe szczęście, tylko w takiej rodzinie można spełniać swoje pasje!Porcelanę masz piękną - takie rzeczy mamią nas kobiety i to jeszcze jak! Pozdrawiam -wszystkiego dobrego dla całej rodziny!

Aga J pisze...

miło mi zaglądać do Ciebie,sympatyczna rodzina,trzymacie się razem godne zazdroszczenia,a pasja twoja to po prostu coś cudownego!pozdrawiam serdecznie

Dorota von Cologne pisze...

Te motywy na filiżankach są boskie!!! :)
Pozdrawiam cieplutko...

Kraina Alicji pisze...

Porcelana przecudnej urody. Szczególnie kubki - cudo !Pozdrawiam ciepło :)

Maria Wicher pisze...

Podzielam zadanie Danieli - tam gdzie jest rodzina szczęście mieszka - prcelanę masz przepiękną bo ona ma taką samą duszę i serce jak my kobiety pozdrawiam ciepło Maria

violi igłą malowane pisze...

U ciebie same skarby , rodzinne i porcelanowe ,,
Pozdrawiam cieplutko ,,,

Joanna pisze...

no wiesz... Alicjo... takie cudeńka schować...
pięknie się prezentują !
pozdrawiam cieplutko

ANA pisze...

:):):)

agawu pisze...

Prawdziwe skarby, bardzo efektowna porcelana.

bastamb pisze...

Wow, ale tego Ala nazbierałaś! Wszystko piękne ale mnie zauroczyła ta ażurowa taca, cudo...pozdrawiam Ciebie, męża i synowe...buziaki...

szczęśliwa małpa pisze...

przecudny blog Alicjo :)

Qra Domowa pisze...

u mnie dziś rano popadało...co to za radość!!!!!!!!

zakrecona kurka pisze...

Same piękności :)

Alojka pisze...

wspaniały zbiór porcelany, rodzina także
pozdrawiam

Barbarossa pisze...

Witaj, cieszę się, że tutaj trafiłam, tez uwielbiam piękną porcelanę oraz szkło. te , które pokazałaś są prześliczne. Pozdrawiam serdecznie!

smutaskowe krzyżyki pisze...

Porcelanka bardzo efektowna i ładna . Pozdrawiam serdecznie Ciebie ,małżonka i urocze synowe .
Elżbieta

Łucja-Maria pisze...

Szczęśliwa Rodzina to prawdziwy skarb.
Tylko wtedy można spełniać swoje pasje, marzenia.
Podziwiam Twoja wspaniałą porcelanę.
Masz wyjątkowo piękną kolekcję.
Serdecznie pozdrawiam:)

Emmaja535 pisze...

Alicjo kochana gdzie jestes?????
Skad wkleilas sobie taka piekna rozyczke - kursor? Pozdrawiam!

Emmaja535 pisze...

Alicjo kochana gdzie jestes?????
Skad wkleilas sobie taka piekna rozyczke - kursor? Pozdrawiam!