niedziela, 27 listopada 2016

Adwent 2016

Dzisiaj mamy pierwsza niedziele Adwentu.
Znaczy to, ze  juz za 4 tygodnie bedziemy  swietowac.Boze Narodzenie zbliza sie  szybko.
Kazda z nas wiec wie , co to znaczy, czyli  czekaja na nas: sprzatanie, zakupy, gotowanie, pieczenie, choinka , Wigilia, koledy, , rodzinne spotkania, prezenty i  duzo jedzenia na stolach.
Nie wszedzie tak jest, ale w wiekszosci domow tak wlasnie wygladaja Swieta.
Zaczelam od wczoraj suszyc owoce na wigilijny kompot i na  dekoracje na wieniec i na choinke (mam  tu na  mysli suszone krazki pomaranczy ).
Zrobilam rowniez , jak co roku, adwentowy wieniec.Wprawdzie nie jest to nasza , polska tradycja, ale bardzo mi sie podoba i ja zaadoptowalam w moim domu.


A tutaj owoce w trakcie suszenia.


Kilka kacikow w mieszkaniu  przystroilam swietecznie.



Przede mna duzo pracy.Podobnie  jak przed Wami.Ale nie dajmy sie zwariowac.
Czasem warto sie zatrzymac, zredukowac liste zakupow, zminimalizowac ogrom obowiazkow dla nas samych, dla chwili odpoczynku, dla zlapania oddechu.
Wspanialego tygodnia Wam zycze.)

6 komentarzy:

voncologne pisze...

Pod tymi ostatnimi zdaniami co napisałaś, mogę podpisać się obiema łapkami... Najważniejsze, żeby nie dać się zwariować. Ja też z niektórych rzeczy już porezygowałam, i jestem pewna, że z tego powodu świat się nie zawali...
Serdeczności!

Wikera Potyczki pisze...

Prześliczny wieniec zrobiłaś! z ozdobami przedświątecznymi jest uroczyście, i to jedyna radość w tym paskudnym listopado-grudniu.

Barbara Bastamb pisze...

Wieniec zawsze mam, w tym roku bardzo skromny, bo tak chciałam.
Dużo pracy, to prawda ale ja nie mam zamiaru szaleć.
Powoli zaczynam dekorować dom.
Pozdrawiam Ala cieplutko...

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Wspaniałe ozdoby, oryginalne :) Pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

Zdrowych i radosnych świąt życzę - Marii :):):)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2017 roku - wiele pomyślności, zdrowia i Błogosławieństwa Bożego :)