piątek, 11 listopada 2016

Oszronione pola i ogrody.

Mamy gleboka jesien.Sa rejony, w ktorych spadl juz snieg.Mamy duzo deszczu , wiatru i zimna.Ogrody i pola rano sa pokryte szronem.Ta oszroniona  czesc jesieni urzeka mnie najbradziej.
Podziele sie z Wami  moimi zdjeciami, naturalnie z sieci, na ktorych jest szron.











Nie sa to ponure obrazki, jestem nimi wprost zauroczona.
A poniewaz niebawem rozpocznie sie Adwent , bo 27 listopada bedzie pierwsza niedziela  adwentu,
zaczynam dekorowac moje mieszkanko w swiateczym klimacie.

Dekoracje powstaja, wiec  kolejny post bedzie wlasnie o moich  adwentowych dekoracjach.
Pozdrawiam .)

6 komentarzy:

annamaria magda pisze...

Piekne.zdjecia.w.Polsce.w.nocy.nad.ranem.spadl.snieg.ale.teraz.juz.jest.wilgotno.i.mokro,pozdrawiam.Cie.cieplo

bozenas pisze...

Jak chodziłam do pracy to przechodziłam koło kościoła wzdłuż którego rosły olbrzymie modrzewie.Widok tych modrzewi oszronionych,świtem-zjawiskowy:)))parę razy i mnie udało się zrobić fajne zdjęcia szronu:))
pozdrawiam

Barbara Wójcik pisze...

Kiedy tylko jest szron, wypadam z aparatem, bo zawsze jest bajecznie:-)

Dusia pisze...

Przepiękne zdjęcia, a czas adwentu to fakt dekorowanie mieszkania, czekam na dalsze pomysły, świetna dekoracja pozdrawiam z zaśnieżonych Mazur Dusia

wikera Potyczki Manualne pisze...

Jak w bajce, cudowne są te szrony!
Czekam na post o ozdobach adwentowych w Twoim domu, już sobie wyobrażam jaka to będzie uczta:))

Nina S pisze...

Bardzo lubię oszronione rośliny. Muszę także porobić zdjęcia naturze. Dekoracje cudowne. Pozdrawiam :)