poniedziałek, 18 października 2021

Planowanie

 Codziennie, po porannej kawie planuje moj dzien, czyli co bede dzisiaj robila.Ponadto zapisuje pomysly, inspiracje, projektuje dekoracje badz ubrania, kontroluje wydatki.Rano jestem najbardziej kreatywna i dalekowzroczna..Zycie, rzecz jasna, weryfikuje moje pomysly i plany, ale i tak udaje mi sie wiele z nich zrealizowac.Kazdego dnia dekoruje jakis kacik w moim domu.Czasem jest  to kacik kawowy, czasem czytelniczy, czasem kreatywny badz kacik slodkiego lenistwa.Daje mi to radosc na caly dzien.A dzisiaj pisze  tego posta, by sie podzielic z Wami kolejnymi "perelkami"z mojego domu.

Pudelka na swiateczne ciasteczka juz czekaja,.Jak co roku, od lat.

Na Swieta bedziemy je piekly.Potem beda zamkniete w pudelkach (mamy jeszcze inne pudelka, tez srebrne,zapewne je pokaze) i beda czekaly az do Wigilii .Znajda na wigilijnym stole swoje miejsce a po ich otwarciu uwalnia sie tak cudowny zapach , ze chcialoby sie jesc tylko ciasteczka.Srebra, moim zdaniem,sa najzdrowszym opakowaniem a juz srebrne sztucce w uzyciu to samo zdrowie.

Tutaj moje pudelka z bliska.




Pudelka sa ciezkie, wciaz je trzeba czyscic.Srebro  tak ma!!!.Ta milosc do sreber wymaga czasu .


A to doniczka ozdobna, moze byc bomonierka na slodycze albo dekoracja.To bardzo stary wyrob porcelanowy pochodzacy z fabryki porcelany w Gmunden w Gornej  Austrii.Manufaktura porcelany w Gmunden liczy sobie ponad 500 lat.To co wam tutaj prezentuje, to wyrob liczacy sobie bardzo, bardzo duzo lat.Unikat.

Wkomponowalam ja we wnetrze mojego mieszkania.

Zdjecie ponizej to adres Fabryki Porcelany w Gmunden.



Lacze pozdrowienia.



6 komentarzy:

Z kalendarza... Magdy Juchniewicz pisze...

Piękne Alicja. Inspirujesz, dziekuje ♡♡♡

Alicja pisze...

Milo mi ogromnie, Madziu.Dziekuje.)

bozenas pisze...

To co Ty robisz rano ja z reguły wieczorem przed zaśnięciem,a efekt tego jest taki ,że do rana zapominam co miałam zrobić:))
a przedmioty którymi się otaczasz są absolutnie piękne:)pozdrawiam

Alicja pisze...

Milo mi Bozenko, ze zagadasz do mnie.Planowanie musi byc, bo dzien bez planu to dzien stracony.Nie mam planu wiec chodze z kata w kat,nic nie robie, lenie sie i czas przecieka przez palce.A moje przedmioty sa po to by mi umilac dni, czynic je pieknymi .W takiej atmosferze chce sie naprawde zyc.Pozdrawiam Pieknie.)

BasiaW pisze...

Cudeńka te pudełka. U mnie czyszczeniem zajmuje się Mąż, ale to efekt na dość krótko. Porcelana też piękna. Uwielbiam oglądać takie Perełki.

Alicja pisze...

Basiu milo mi, ze zagladasz do mnie.Srebra sniedzieja, to fakt,ale lubie je czyscic.Ja rwoniez zagladam na blogi w poszukiwaniu perelek.Pozdrawiam pieknie.)