środa, 19 grudnia 2012

To moj drugi blog,,moj drugi dom ..

..postanowilam podzielic   i usystematyzowac tematyke mojego bloga"Beutyhome".Bedzie to  typowy blog  Handmade , natomiast nowy blog to  bedzie relacja z waznych wydarzen w moim zyciu i nie tylko..tu znajdziecie moje miasto-Wieden, moja rodzine, moje pasje (znaczki zbierane od lat, stare kartki pocztowe, bizuterie, porcelane ta uzytkowa i ta ozdobna, srebra i wiele innych).
Tak wiec witam Was serdecznie i niebawem sie odezwe.Wesolych Swiat Wam zycze.)
 Zdjecie z sieci.)

6 komentarzy:

Elżbieta pisze...

Fajnie, że powstaje taki blog, jestem ciekawa informacji, które będziesz w nim umieszczała. Serdecznie pozdrawiam i wesołych świąt. Ela.

Ewa Strzelczyk pisze...

Witaj Alusiu....z tego co widze to dalej dzialasz bardzo preznie.Lubie czasami zajrzec na twoj blog i zerknac co tam nowego umiescilas.Nadal podziwiam CIebie za super pomysly i piekne ich realizacje.Nieomieszkam zagladac i tu na ten twoj drugi blog.A tymczasem zblizaja sie swieta i z tej okazji zycze Tobie Najpiekniejszych i Najokazalszych Swiat Bozego Narodzenia...nieskonczenie wielu ciekawych propozycji dekoracji domu,Zdrowia...dalej takiego optymizmu i usmiechu na twarzy...POZDRAWIAM eWiKa

magnolienrinde pisze...

O, Alicjo, widzę, że się prężnie rozwijasz. Trzymam kciuki i gorąco pozdrawiam:)

ewkiki pisze...

Alusiu kochana! Już lecę!!! Wiedziałam, że jesteś z Krainy Czarów:). Buziaki przesyłam serdeczne:))))

Ruminianka pisze...

Alicjo pozdrawiam cię serdecznie ,życzę ci wspaniałych pomysłów i jeszcze większej weny w Nowym roku ,pozdrawiam serdecznie

Jenouvelle pisze...

Miło, ciepło i faktycznie imię Alicja z krainą czarów ma wiele wspólnego. Pozdrawiam serdecznieMagda