czwartek, 30 marca 2017

Wiejskie klimaty

w srodku wielkiego miasta.
Mowie o Wiedniu, stolicy Austrii.Pojechalam na Dworzec Zachodni kilka dni temu ,by odebrac w sklepie z prasa zagraniczna   robotkowe gazetki.I wiecie co zastalam ?...caly pasaz spacerowy  przystrojony wiosennie w  wiejskich klimatach:kogut pieje oznajmiajac, ze pora wstac, dziewczyny piora w balii, wieszaja pranie ,doja krowy, chlopcy pracuja w ogrodzie.
Niby w tle wielki dworzec, bo to Westbanhof, ale wiejskie dekoracje przyciagaja zarowno dzieci , jak i doroslych.Turysci  robia zdjecia a  tubylcy ogladaja z zachwytem, bo to ich Austria w" pigulce".
Zrobilam zdjecia dla Was.
Zapraszam.


















Swietnie to wszystko razem wyglada.
Milego ogladania  Wam zycze.Ide swietowac , wszak to dzis moje urodziny.W pewnym wieku zaczynaja cieszyc kazde kolejne, bo to oznacza ,, ze wciaz dalej zyjemy, ze wciaz tworzymy spolecznosc, ze mamy pasje , mimo wieku mozemy sie rozwijac.



10 komentarzy:

Anstahe pisze...

Alu, wszystkiego najlepszego!!!

barbaratoja pisze...

Zmyliłaś mnie troszeczkę, napisałaś dziewczyny piorą - a ja widzę zajączki.
Świetny pomysł !

Haft i Patchwork pisze...

Wszystkiego najlepszego Ci życzę, przede wszystkim zdrówka!

wikera Potyczki Manualne pisze...

Wszystkiego co najlepsze!!! Cudownie świętować urodziny na progu wiosny:))

Asa_6niebo pisze...

ale czad!

Nina S pisze...

Wszystkiego najlepszego!. Troszkę spóźnione, ale szczere życzenia. :)

Nina S pisze...

Wszystkiego najlepszego!. Troszkę spóźnione, ale szczere życzenia. :)

barbara bastamb pisze...

Ala, trochę jestem spóźniona ale przesyłam życzenia wszystkiego co najlepsze, najpiękniejsze, zdrowia, szczęścia i wszystkiego tego, czego sobie życzysz. Piękne dekoracje, cudowny wiejski klimat.
Pozdrawiam wiosennie, buziaki posyłam...

bozenas pisze...

ależ sympatyczna wystawka:))
pozdrawiam:)

ToTylkoJa pisze...

O rany! Jak bajkowo. Chętnie bym tam pospacerowała i ja.

Wszystkiego najlepszego:) Pozdrowienia!:))