czwartek, 30 marca 2017

Wiejskie klimaty

w srodku wielkiego miasta.
Mowie o Wiedniu, stolicy Austrii.Pojechalam na Dworzec Zachodni kilka dni temu ,by odebrac w sklepie z prasa zagraniczna   robotkowe gazetki.I wiecie co zastalam ?...caly pasaz spacerowy  przystrojony wiosennie w  wiejskich klimatach:kogut pieje oznajmiajac, ze pora wstac, dziewczyny piora w balii, wieszaja pranie ,doja krowy, chlopcy pracuja w ogrodzie.
Niby w tle wielki dworzec, bo to Westbanhof, ale wiejskie dekoracje przyciagaja zarowno dzieci , jak i doroslych.Turysci  robia zdjecia a  tubylcy ogladaja z zachwytem, bo to ich Austria w" pigulce".
Zrobilam zdjecia dla Was.
Zapraszam.


















Swietnie to wszystko razem wyglada.
Milego ogladania  Wam zycze.Ide swietowac , wszak to dzis moje urodziny.W pewnym wieku zaczynaja cieszyc kazde kolejne, bo to oznacza ,, ze wciaz dalej zyjemy, ze wciaz tworzymy spolecznosc, ze mamy pasje , mimo wieku mozemy sie rozwijac.



11 komentarzy:

Anstahe pisze...

Alu, wszystkiego najlepszego!!!

barbaratoja pisze...

Zmyliłaś mnie troszeczkę, napisałaś dziewczyny piorą - a ja widzę zajączki.
Świetny pomysł !

Haft i Patchwork pisze...

Wszystkiego najlepszego Ci życzę, przede wszystkim zdrówka!

Wikera Potyczki pisze...

Wszystkiego co najlepsze!!! Cudownie świętować urodziny na progu wiosny:))

Nina S. pisze...

Wszystkiego najlepszego!. Troszkę spóźnione, ale szczere życzenia. :)

Nina S. pisze...

Wszystkiego najlepszego!. Troszkę spóźnione, ale szczere życzenia. :)

Barbara Bastamb pisze...

Ala, trochę jestem spóźniona ale przesyłam życzenia wszystkiego co najlepsze, najpiękniejsze, zdrowia, szczęścia i wszystkiego tego, czego sobie życzysz. Piękne dekoracje, cudowny wiejski klimat.
Pozdrawiam wiosennie, buziaki posyłam...

bozenas pisze...

ależ sympatyczna wystawka:))
pozdrawiam:)

ToTylkoJa pisze...

O rany! Jak bajkowo. Chętnie bym tam pospacerowała i ja.

Wszystkiego najlepszego:) Pozdrowienia!:))

Pogoda pisze...

Szczęścia życzę i Radości w życiu!

Admin pisze...

Hello, we are from the health site admin, want to share our latest articles

Obat darah tinggi
Obat Asam Urat Paling Ampuh
Obat Batu Ginjal
Obat Herpes Alami
Obat Eksim Alami