wtorek, 10 grudnia 2013

BELLE BLANC -Merry Christmas

To nowa ksiazka Mirjany Schnepf i Bianci Aurich.Pieknie wydana.Idealny  prezent pod choinke dla kazdej z Was.Zrobcie sobie te przyjemnosc.Moj egzemplarz trafil do mnie dzis..Jestem zachywcona profesjonalnymi zdjeciami zamieszczonymi w srodku ksiazki, prostota wnetrz urzadzonych ze smakiem, sprawiajacych wrazenie lekkosci i nieladu, ale przeciez tak nie jest.Kazdy detal zostal tu dokladnie przemyslany i zaaranzowany.
.Dominuje prostota.I znow mniej znaczy wiecej.To taka moja mala krotka recenzja tej ksiazki.Ale do rzeczy.Zalaczam zdjecia , by Was zachecic..tak wiec milej lektury Wam zycze.


































Przesliczne zdjecia...prawda?..i takich zdjec jest w tej ksiazce mnostwo.Wciaz sie nia zachwycam i szybko nie przestane.Znajdziecie w niej ogromna  ilosc inspiracji do urzadzania wlasnych wnetrz.
Pozdrawiam Was milo.)

9 komentarzy:

Kalinka pisze...

Też ja mam i nie mogę się od niej oderwać:) Jest piękna!
Pozdrawiam Cie serdecznie

Emmaja535 pisze...

Sliczne zdjecia! Szkoda tylko, ze juz nie mam sil na meblowanie sie od poczatku, a z 15 lat temu mialam duzy pokoj na bialo! Dekorowalam go roznie ,bo do bialego kazdy chyba kolor pasuje! Bylo, minelo! Teraz bede robic nowa lazienke....nowe wyzwanie!

Anonimowy pisze...

Przepiękne wydanie ty to kusisz Alu ale gdzie ją kupić ? pojdę do empiku buziaki ślę Marii

Barbarossa pisze...

Cudowne zdjecia. Mimo że nadal jest mi ciężko, mobilizuję się i zaczynam przystrajać mieszkanie. Pozdrawiam ciepło!

Joanna pisze...

kusisz Alicjo...
buziaki

Beatrice pisze...

Oj , widzę , że Cię wzięło na biel.
Życzę udanej metamorfozy domku:)

malowanekrzyżykami pisze...

Dużo ciekawych inspiracji . Pozdrawiam cieplutko

bozenas pisze...

Książka świetna,tylko u nas kosztuje ponad sto zł,co na książkę jest trochę dużo:)))

Ola pisze...

Pomimo,że jestem wierna swoim dekoracjom lubię oglądać i czasami coś przemycić
Pozdrawiam