sobota, 21 grudnia 2013

Dekoracja stolu

To naprawde wazny temat.Pierwsze wrazenie, elegancja , umiar i estetyka.Wszystko sie liczy.
Ugotowalysmy i upieklysmy  wszystko. Ubrania wisza  juz  przygotowane na ten wyjatkowy Wigilijny Wieczor .Mieszkania i domy wysprzatane.Roznosza sie swiateczne zapachy.Pozostalo udekorowac stol, przy ktorym zasiadzie  cala rodzina oraz goscie .Wazny jest  elegancko odprasowany obrus, tradycyjne sianko i oplatek.Serwis  i sztucce, serwetki  i szklo.
Znalazlam niegdys w sieci  kilka slicznych i pomyslowych rozwiazan dekorowania stolu na Wigilie.
Proponuje, byscie  ogladnely moje propozycje ..Moze Was  cos zainspiruje .

Suto zastawiony stol.12 potraw.?





Taka  mysliwska porcelane mozna  rowniez wyeksponowac na swiatecznym stole.




Turaj naprawde bardzo swiatecznie

I piekna poprcelanaV&B





 m


Tu wprawdzie stolu nie ma, ale sam kacik urzadzony jest  przeslicznie.To sa naturalnie moje odczucia.


Tutaj pokazano przepiekne szklo.

I nastepny...dla  tych co kochaja biel


I



I tutaj  tez  dla milosniczek bieli.

Pozdrawiam Was i zycze , mimo zblizajacych sie Swiat,,zasluzonego , niedzielnego odpoczynku.

9 komentarzy:

ewkiki pisze...

Piękne aranżacje:). U mnie jeszcze daleko do takiego wyglądu:). Buziaki!

Emmaja535 pisze...

Pieknosci! Podobne wieloletnie dekorowanie stolu mam juz zasoba. W tym roku skromnie....grypa...leze w lozku! Buziaki!

MariaPar pisze...

Ja też lubię pięknie przyozdobiony stół wigilijny. Chociaż trudno tak pięknie go ubrać gdy na stole wiele potraw.
Spokojnych i radosnych świąt Alu !

sylwiitwory pisze...

Piękne! :)

Anonimowy pisze...

Droga Alu inspiracje które pokazujesz są wyrażeniem twej osobowości czyli pełna elegancja - na swięta zostały mi tylko makowce dzisiaj do pieczenia a tak to jeszcze choinkę ubrać - piszę ci to ponieważ również kocham elegancje i zapięte wszystko na tak szczególne dni na ostatni guzik - tobie życzę zdrowia spokojnych świąt Bożego Narodzenia pogody ducha oraz szczęliwego Nowego roku i tradycyjnie buziaki ślę jako opłątek świateczny Marii z rodziną

Anonimowy pisze...

Droga Alu inspiracje które pokazujesz są wyrażeniem twej osobowości czyli pełna elegancja - na swięta zostały mi tylko makowce dzisiaj do pieczenia a tak to jeszcze choinkę ubrać - piszę ci to ponieważ również kocham elegancje i zapięte wszystko na tak szczególne dni na ostatni guzik - tobie życzę zdrowia spokojnych świąt Bożego Narodzenia pogody ducha oraz szczęliwego Nowego roku i tradycyjnie buziaki ślę jako opłątek świateczny Marii z rodziną

Barbarossa pisze...

Cudowne zdjęcia. Radosnego świętowania.

Sakae Yoshihara pisze...

Merry Christmas!
May the joy of Christmas fill your heart. :)

Barbara Bastamb pisze...

Dla mnie, fanki bieli, najładniejsze to te białe dekoracje, ja też mam stół na biało ale przez chorobę nawet zdjęć nie zrobiłam...pozdrawiam Ala cieplutko...