czwartek, 18 listopada 2021

Wciaz trwa jesien.

 Wciaz trwa jesien , jest zimno, szaro, ponuro.Jedyne, co moge zrobic, to ja troszke rozswietlic.A to lampkami, a to dekoracjami a to czytaniem ksiazek.Troche szyje, ale o tym bedzie na moim blogu szyciowym  https://alicja-beautyhome.blogspot.com.Dzisiaj pokaze nowe dekoracje w domu.

Czteroramienny swiecznik.Daje lagodne swiatlo.Rozwesela mrok.Mozna przy nim czytac a nawet haftowac.Pokazuje Wam co jakis czas moje dekoracje, bibeloty i sprzety.Moze kogos zainspiruje do tworzenia podobnych w Waszych domach.

Mieszkam w Wiedniu od osiemnastu lat.Ale o tym wiecie.W moich postach prawie nie ma Wiednia na zdjeciach.Kazdy odbiera to miasto inaczej i nie chce nikomu narzucac mojego punktu widzenia.Dzisiaj chcialam sie jednak podzielic z Wami stara, bo z 1922 roku grafika , ktora wykonal Karl Schnorpfeil.Grafika przedstawia Salesianerstift na Rennwegu w trzeciej dzielnicy Wiednia.Stare grafiki to moje hobby od wielu lat.

Maly wyjazd???...krotki urlop???...zasluzony odpoczynek???...ladowanie akumulatorow???...Kierunek podrozy juz znam.Przygodo trwaj!!!!!


Najnowsze pozycje w mojej bibliotece do przeczytania.

Jablko....samo zdrowie.

Papierowe ptaszki udaja, ze wciaz trwa lato.

Obraz ponizej to reprodukcja oprawiona w drewniane ramy , za szklem o wymiarach 40x55 cm.Pochodzi ona z francuskiego magazynu " La mode illustrée"z roku 1885, nr 11.Czyli mamy mode listopadowa sprzed 136 laty.Dzisiaj pokazuje Wam pierwszy obraz z mojej kolekcji rycin mody dawnej.Na zdjeciu ocieplam go galazka bawelny.


Pozdrawiam.


3 komentarze:

bozenas pisze...

Piękna lampa:))))też jestem na etapie poszukiwań jakiejś pięknej lampy która bedzie pasowała do wnętrza:)))

Pan Goozikowy pisze...

Świecznikiem już się gdzieś zachwycałem (na Facebooku czy Instagramie) nadal mi się podoba, ale ta rycina modowa bardzo mi się podoba, jestem ciekaw kolejnych z kolekcji. Uwielbiam stare modowe albo krawieckie ryciny, z resztą chyba w ogóle ryciny, botaniczne czy architektoniczne też bardzo lubię. No i przypomniała mi pani że nie zjadłem jabłka na wieczór :D Pozdrawiam serdecznie :)

BasiaW pisze...

Nastrojowo, pięknie.