środa, 1 grudnia 2021

I mamy grudzien.

 Grudzien  obfituje co roku w mile wydarzenia.A to szostego  grudnia odwiedza nas Sw.Mikolaj,potem wyruszamy na poszukiwanie prezentow,nastepnie wybieramy choinke , przynosimy ja do domu ku uciesze i dzieci i kotow,ubieramy ja a w miedzyczasie szykujemy potrawy na swiateczny stol.Porzadki w domu ogarniamy, jak zawsze dekorujemy dom  i czekamy na pierwsza gwiazdke.Mamy rowniez Adwent, czyli czas oczekiwania na narodziny Dzieciatka Jezus.To bardzo aktywny czas na naszym zyciu.

W ostatnich dniach listopada zrobilam kilka dekoracji w domu i chcialam sie  nimi z Wami podzielic.Plonie juz pierwsza swieca na adwentowym wiencu.


Biala poinsecja (gwiazda betlejemska)  dekoruje moj dom.

Zrobilam rozany wieniec na drzwi bedacy namiastka kwitnacych rozanych ogrodow.

Piszac swoja liste marzen do Sw.Mikolaja stworzylam w domu wczesno-swiateczny nastroj.

Mam siedem nowych ksiazek do przeczytania.Moja Bianka jest w szoku..Pani znow bedzie czytac!!!!!!

I oczywiscie zaczelam dekorowac kaciki w domu juz na Swieta.

Kroluje czerwona poinsecja.


A ze dzisiaj jest pierwszy grudzien ,wiec kalendarz otwiera ten piekny, grudniowy czas.


Pozdrawiam.)

4 komentarze:

Pan Goozikowy pisze...

Bardzo ładne dekoracje, od razu robi się świąteczny klimat. A rożny wieniec przepiękny, śliczne kolory.

Alicja pisze...

Pan Goozikowy, pieknie dziekuje za mile slowa.Pozdrawiam.)

BasiaW pisze...

Pobyt u Ciebie to zawsze uczta dla mnie.Niech ten rok przyniesie Ci wiele radości, a nam wiele Twoich pięknych postów.

hania pisze...

I choć już po Świętach , chętnie pooglądam że spokojem wszystkie zdjęcia którymi cudnie klimatycznie ,inspiracyjnie jestem zawsze zachwycona.